Trudny Klient. Fakty i mity

Zapraszam Was do ciekawego wywiadu z Piotrem Czerczukiem, menedżerem sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem handlowym, który z niejednego biznesowego pieca jadł chleb. Dosłownie. Hasłem przewodnim naszego spotkania był temat #TrudnyKlient. Czy istnieje, kiedy, jak sobie z kimś takim radzić, w jaki sposób przeciwdziałać tego typu sytuacjom? Piotr dzieli się swoim doświadczeniem, przywołuje praktyczne przykłady, a ja bronię swojej tezy, że trudny Klient jest (prawie) jak legendarne #Yeti, tzn wielu o nim mówi, ale tak naprawdę nikt go nie widział.

Wywiadł trwał ponad półtorej godziny, został więc podzielony na cztery części, aby łatwiej go można było chłonąć i wyciągać wartościowe wnioski. Wierzę, że nagranie dostarczy Wam wielu refleksji, i stanie się ciekawym zasobem praktycznej wiedzy.

Poniżej znajdziecie kolejne odcinki tej rozmowy. Serdecznie zapraszam do obejrzenia i wysłuchania wywiadu.

Trudny Klient część 1

Trudny Klient część 2

Trudny Klient część 3

Trudny Klient część 4

#