Uczę i wspieram ludzi w tym, jak poprzez kreowanie dobrych relacji, skutecznie rozwijać biznes oraz stawać się efektywnym w pracy.
Główne obszary mojej zawodowej aktywności to:
- Audyt i aktywizacja procesów sprzedaży
- Optymalizacja działań związanych z Obsługą Klienta
- Szkolenie i consulting w zakresie nauki efektywnego telemarketingu
- Komunikacja i kreowanie relacji handlowych
- Skuteczne zarządzanie zespołem współpracowników – zorientowane na cele i zadania
- Efektywne zarządzanie własnym potencjałem i rozwojem osobistym
Za co cenią mnie moi klienci?
-za merytoryczne podejście i przygotowanie
-za skuteczność
-za pomoc w rozwiązywaniu trudnych sytuacji
-za trafne rozwiązania i strategie działania
-za umiejętność łączenia potrzeb klientów z kierunkiem działania
-za zaangażowanie, profesjonalizm i dobrą atmosferę
-za motywowanie i znajdowanie szytych na miarę potrzeb i możliwości rozwiązań
Możesz sam/a zobaczyć moje rekomendacje tutaj na LI i w mojej wizytówce Google – od moich klientów, współpracowników, pracowników – więc z różnych perspektyw, jak zawsze:)
Sprawdź i Ty:) Zapraszam Cię na pół godzinną niezobowiązującą rozmowę, podczas której ustalimy w czym i w jaki sposób mogę Ci pomóc.