Monika Skrodzka

Zapraszam do współpracy

Uczę i wspieram ludzi w tym, jak poprzez kreowanie dobrych relacji, skutecznie rozwijać biznes oraz stawać się efektywnym w pracy.

Główne obszary mojej zawodowej aktywności to:

  • Audyt i aktywizacja procesów sprzedaży
  • Optymalizacja działań związanych z Obsługą Klienta
  • Szkolenie i consulting w zakresie nauki efektywnego telemarketingu
  • Komunikacja i kreowanie relacji handlowych
  • Skuteczne zarządzanie zespołem współpracowników – zorientowane na cele i zadania
  • Efektywne zarządzanie własnym potencjałem i rozwojem osobistym

Za co cenią mnie moi klienci?
-za merytoryczne podejście i przygotowanie
-za skuteczność
-za pomoc w rozwiązywaniu trudnych sytuacji
-za trafne rozwiązania i strategie działania
-za umiejętność łączenia potrzeb klientów z kierunkiem działania
-za zaangażowanie, profesjonalizm i dobrą atmosferę
-za motywowanie i znajdowanie szytych na miarę potrzeb i możliwości rozwiązań

Możesz sam/a zobaczyć moje rekomendacje tutaj na LI i w mojej wizytówce Google – od moich klientów, współpracowników, pracowników – więc z różnych perspektyw, jak zawsze:)

Sprawdź i Ty:) Zapraszam Cię na pół godzinną niezobowiązującą rozmowę, podczas której ustalimy w czym i w jaki sposób mogę Ci pomóc.