Moje webinaria, wywiady i rozmowy

Inteligencja emocjonalna

🔵 Inteligencja emocjonalna – temat ostatnio modny, ale niezmiennie i niepodważalnie ważny. Zwłaszcza w pracy menedżera. Dlatego tym bardziej zachęcam Was do obejrzenia i wysłuchania mojej rozmowy z Adamem Golą, w której znajdziecie mnóstwo ciekawych przykładów, rad i wskazówek z nią związanych.
Przy okazji także propozycja 🙂
Dla wszystkich zainteresowanych problematyką inteligencji emocjonalnej – mam propozycję. Jeśli chcecie zgłębić ten temat, z chęcią udostępnię Wam ważną i słynną książkę Daniela Golemana, psychologa zajmującego się inteligencją emocjonalną w praktyce.
Napiszcie do mnie > monika@monikaskrodzka.pl

Aktywne słuchanie buduje zaufanie

🔵 Pod koniec grudnia 2021, tuż przed Świętami – rozmawialiśmy z Tobiaszem Majstrenko o aktywnym słuchaniu. Było o wartościach płynących z zaangażowanego słuchania, o empatii, o tym czym jest dobra relacja i dlaczego tak ważne, w jej budowanie, jest nie tylko mówienie, ale także, a może przede wszystkim ➖ #słuchanie.

✔️ Rozmowa z Tobiaszem miała miejsce, co prawda – ponad miesiąc temu, ale uznałam, że jest ciekawa, że przynosi wiele wartościowych wniosków i refleksji, dlatego warto się nią podzielić. Gorąco namawiam do jej wysłuchania ✌️

#

Trudny Klient. Fakty i mity

🔵 Zapraszam Was do ciekawego wywiadu z Piotrem Czerczukiem, menedżerem sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem handlowym, który z niejednego biznesowego pieca jadł chleb. Dosłownie. Hasłem przewodnim naszego spotkania był temat #TrudnyKlient. Czy istnieje, kiedy, jak sobie z kimś takim radzić, w jaki sposób przeciwdziałać tego typu sytuacjom? Piotr dzieli się swoim doświadczeniem, przywołuje praktyczne przykłady, a ja bronię swojej tezy, że trudny Klient jest (prawie) jak legendarne #Yeti, tzn wielu o nim mówi, ale tak naprawdę nikt go nie widział.

✔️ Wywiadł trwał ponad półtorej godziny, został więc podzielony na cztery części, aby łatwiej go można było chłonąć i wyciągać wartościowe wnioski. Wierzę, że nagranie dostarczy Wam wielu refleksji, i stanie się ciekawym zasobem praktycznej wiedzy.

Poniżej znajdziecie kolejne odcinki tej rozmowy. Serdecznie zapraszam do obejrzenia i wysłuchania wywiadu.

Trudny Klient część 1

Trudny Klient część 2

Trudny Klient część 3

Trudny Klient część 4

#