
Negocjacje występują w wielu odmianach i tak naprawdę negocjujemy ciągle – bardziej lub mniej świadomie:)

Kolejnym gościem w moim autorskim cyklu #Monikapoleca – jest Marek Ochmański – trener negocjacji, współautor książki „Ja kupiec, ja sprzedawca”.
Marek ma ogromne doświadczenie szczególnie w negocjacjach zakupowych zarówno z dużymi firmami, jak i mniejszymi. Miał przyjemność negocjować m.in. w imieniu Polbity Sp zo.o. ( Drogerie Natura), Kompanii Piwowarskiej, czy HIT Centrala Polska Sp. z o.o.
Nie ma się co łudzić – stawka ma ogromne znaczenie, bo przecież w negocjacjach zakupowych każdy % to ogromne kwoty, czasem decydujące o rentowności projektu.

Z Markiem rozmawiamy o:
– jego doświadczeniach -a wierz mi jest o czym (tu praca przez wiele lat w koncernie HIT, Kampanii Piwowarskiej, czy Polbita ( Drogerie Natura)
-negocjacjach zakupowych od strony zarówno kupca jak i sprzedawcy
-zmianach i taktykach negocjacyjnych na przestrzeni lat
-negocjacjach z dużymi i małymi firmami
-o detalach, które mają ogromne znaczenie
– o grach negocjacyjnych
-o sukcesach, o porażkach (na własnych przykładach)

Serdecznie zapraszam, bo #warto
#AkcjaRelacja #zdrowarelacja #negocjacje #negocjacjezakupowe
Wywiad znajduje się TUTAJ
