🔴 #Kosmetyki, #marketing, #emocje, #uroda i #zdrowie – cóż za mieszanka, prawda? No właśnie, czy kosmetyki to filozofia kobiet? Czy tylko kobiet? W jaki sposób, skutecznie dotrzeć z kosmetykiem do osób, które będą chciały z niego korzystać? Czy kosmetyki mogą się z nami komunikować? Wreszcie, czy marketing kosmetyków różni się od marketingu na przykład biżuterii, świata mody, kultury lub sztuki?

➖ Nie tylko na te pytania – ciekawych odpowiedzi udzieli mój gość, bohaterka najbliższego wydania wywiadu z cyklu #Monikapoleca, Małgorzata Włodarczyk – jak sama się określa: mentor i coach brand managerów kosmetycznych. Serdecznie zapraszam

Wywiad znajdziesz TUTAJ

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba i okulary

Przeczytaj podobne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *