🔴Jakieś dwa lata temu jedna osoba z moich znajomych porównała LinkedIn do ciekawej gazety, dzięki której można aktualizować wiedzę branżową, być na czasie z trendami, informacjami, tak by przy porannej kawie się nie nudzić, a przy chęci bądź potrzebie budowania marki – spędzać czas produktywnie. Widzę to dzisiaj bardzo podobnie, bo świadomie budując swoją sieć można nie tylko podtrzymywać dobre relacje z byłymi kontaktami ze świata zawodowego, ale także nawiązywać nowe i zdobywać klientów.
Wciąż rosnąca popularność tego portalu wykracza poza szukanie pracy i sprzedaż. Dodatkowo realnie można mądrze strategować i budować swoją markę i finalizować współprace, realizując wyznaczone cele.
Brzmi dobrze – ale jak każda praca – wymaga to dobrej strategii, mądrej pracy i pozwania różnych trendów, dzięki którym nie musimy poruszać się po omacku. Dodatkowo LinkedIn zmienia co i raz swoje zasady, znam kilka osób, które utraciły mocno rozbudowane konta, które kosztowały ich dużo wysiłku, czasu i pracy.
➖ Jeśli więc coś robić – to dobrze albo wcale:) Zapraszam Cię na moją rozmowę z Alina Gwoździewicz znaną jako #alinazlinkedina, z którą porozmawiamy o życiu, LinkedInie, świadomym budowaniu marki własnej i wzmacnianiu firmy, strategii, rozwoju, elastyczności, ale i o karmie:)
Będzie też o zmianach na LI i o tym jak unikać rzeczy, których LI nie lubi:)
Zresztą jak zawsze tematów nie zabraknie i myślę, że znajdziesz w tej rozmowie sporo inspiracji:)
🔴Serdecznie zapraszam! Warto:)
🔴 Strony polecane do obserwowania przez Alina Gwoździewicz:
https://www.linkedin.com/in/nataliawiechowski/
https://www.linkedin.com/in/richardvanderblom/
https://www.linkedin.com/in/sam-browne/
#AkcjaRelacja #Monikapoleca #alinazlinkedina
Ciekawe i fajny wywiad 🙂
Bardzo dziękuję:)