Tym razem gościem mojego wywiadu z cyklu #Monikapoleca będzie Dariusz Puzyrkiewicz – Mistrz Słowa pisanego, Psychowriter (spokojnie – wyjaśnimy o co chodzi.Jak sam o sobie mówi „pisze teksty, które prowadzą do zakupów, szkoli z ich tworzenia”.
Jest autorem:
-„Biblii copywritingu”
-„Biblii content marketingu”
– „Siły Lucyfera. Ciemnej strony copywritingu”.
„Na mieście” mówią, że jest kontrowersyjny i bezkompromisowy, ale muszę przyznać, że choć nie we wszystkim się zgadzamy (co zobaczycie sami) – „facet” naprawdę wie co mówi (i to nie tylko dlatego, że miał tupet nazwać swoje książki bibliami????
Z Darkiem porozmawiamy o:
-tym od kogo uczył się pisania -czym zajmuje się psychowriting?
-tym, jak komunikować się i sprzedawać skutecznie?
-jak zbudować osobistą więź z czytelnikami?
– o copywritingu, marketingu i sprzedaży
-jego modelu biznesowym i doświadczeniu z klientami
-jak został jednym z najlepszych specjalistów od copywritingu w Polsce?
-jakie książki w temacie pisania skutecznych treści poleca Darek?
No i oczywiście o kilku innych kwestiach.
Serdecznie zapraszam, bo #warto. Z zawartości tego wywiadu spokojnie moglibyśmy zrobić kurs copywritingu i sprzedaży.
#AkcjaRelacja #Psychowriter #copywriting #sprzedaż #Puzyrkiewicz