Słowa, które sprzedają i motywują jak pisać dobrze wg Darka Puzyrkiewicza

Tym razem gościem mojego wywiadu z cyklu #Monikapoleca będzie Dariusz Puzyrkiewicz – Mistrz Słowa pisanego, Psychowriter (spokojnie – wyjaśnimy o co chodzi.Jak sam o sobie mówi „pisze teksty, które prowadzą do zakupów, szkoli z ich tworzenia”.

Jest autorem:

-„Biblii copywritingu”

-„Biblii content marketingu”

– „Siły Lucyfera. Ciemnej strony copywritingu”.

„Na mieście” mówią, że jest kontrowersyjny i bezkompromisowy, ale muszę przyznać, że choć nie we wszystkim się zgadzamy (co zobaczycie sami) – „facet” naprawdę wie co mówi (i to nie tylko dlatego, że miał tupet nazwać swoje książki bibliami????

Z Darkiem porozmawiamy o:

-tym od kogo uczył się pisania -czym zajmuje się psychowriting?

-tym, jak komunikować się i sprzedawać skutecznie?

-jak zbudować osobistą więź z czytelnikami?

– o copywritingu, marketingu i sprzedaży

-jego modelu biznesowym i doświadczeniu z klientami

-jak został jednym z najlepszych specjalistów od copywritingu w Polsce?

-jakie książki w temacie pisania skutecznych treści poleca Darek?

No i oczywiście o kilku innych kwestiach.

Serdecznie zapraszam, bo #warto. Z zawartości tego wywiadu spokojnie moglibyśmy zrobić kurs copywritingu i sprzedaży.

#AkcjaRelacja #Psychowriter #copywriting #sprzedaż #Puzyrkiewicz

Wywiad znajduje się TUTAJ

Przeczytaj podobne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *