🔴Wiedzą to co na Twój temat usłyszą, wyrabiają sobie swoją opinię, bądź wkładają Cię do odpowiedniej przegródki – używając własnych kryteriów.
Sama przeprowadzałam wywiad z Pawłem Tkaczykiem jakiś czas temu. Znajdziesz go tutaj: https://www.monikaskrodzka.pl/index.php/2023/05/18/jak-przekuc-swoja-historie-w-mocna-marke-rozmowa-z-pawlem-tkaczykiem/
🔴Znalazłam jednak fragment o marce osobistej, więc się nim z Tobą dzielę.
Swoją drogą sama prywatnie lubię Pawła i obserwuję z przyjemnością od kilku lat, natomiast pamiętam jak bardzo zdziwiło mnie, gdy w rozmowie z jedną z klientek, nie wiedziała o kogo chodzi (bardzo świadoma, dodatkowo zajmująca się mediami).
Dlatego właśnie warto dbać o punkty styku z klientem i opracować własną strategię budowania marki.
Zapraszam Cię serdecznie na 4 edycję moich warsztatów: https://akademia.monikaskrodzka.pl/produkt/1612mastermind15311918211216/
Będzie nie tylko o budowaniu marki ale też o monetyzowaniu jej:)
#AkcjaRelacja #Monikapoleca #markaosobista