🔵 Pod koniec grudnia 2021, tuż przed Świętami – rozmawialiśmy z Tobiaszem Majstrenko o aktywnym słuchaniu. Było o wartościach płynących z zaangażowanego słuchania, o empatii, o tym czym jest dobra relacja i dlaczego tak ważne, w jej budowanie, jest nie
Z wielu powodów, czasem zupełnie inaczej zachowujemy się zawodowo niż prywatnie. Na szczęście w pandemii okazało się, że wszyscy niezależnie od wykonywanego zawodu mierzymy się z podobnymi wyzwaniami w domu. W pracy surowy dyrektor, w domu musi mierzyć się z
🔵 Zapraszam Was do ciekawego wywiadu z Piotrem Czerczukiem, menedżerem sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem handlowym, który z niejednego biznesowego pieca jadł chleb. Dosłownie. Hasłem przewodnim naszego spotkania był temat #TrudnyKlient. Czy istnieje, kiedy, jak sobie z kimś takim radzić, w jaki
Empatia czyli umiejętność współodczuwania (emocjonalna) i zrozumienia (poznawcza) uczuć i emocji innych osób stała się cechą, która zaczęła być doceniana nie tylko na stopie prywatnej ale również zawodowej. Uważam, że empatia jest jak dobre wychowanie może zastąpić różne stopnie wykształcenia,