🔴Czy musisz wyskakiwać z lodówki, aby mieć klientów?
-Czym jest marka osobista?
-Co realnie daje i jak ją świadomie budować?
-Czy można mieć klientów tylko z LinkedIn?
-Jak szukać dobrych współprac?
-Jak i po co budować markę personalną?
-Jak świadomie budować markę pracodawcy?
-Czy i co można zautomatyzować?
Porozmawiamy też o współpracach influencerskich.
🔴Biznes i podejście do dzielenia się wiedzą cały czas ewoluują.
Dlatego też zmienia się sam LinkedIn i jego przeznaczenie.
Dziś mamy szereg możliwości, dzięki czemu możemy świadomie zdobywać kontakty i kontrakty, które jeszcze kilkanaście lat temu były nieosiągalne.
🔴To daje ogromne możliwości, ale staje się też pułapką, bo wymaga – innego podejścia, strategii, działań – ale też zwykłego racjonalnego myślenia.
🔴Dlatego zapraszam Cię na mój dłuższy wywiad z cyklu #Monikapoleca z Marcinem Banaszkiewiczem-trenerem LinkedIn, twórcą Społeczności H2H, Wykładowcą Akademickim ,CEO my logo.
Bardzo polecam! To już mój 50 wywiad z cyklu #Monikapoleca, więc tym bardziej polecam uwadze, wszystkie moje realizacje:)
#Monikapoleca #markaosobista #markapersonalna #employerbranding #influencer #influencerLinkedIn
Mój wywiad znajdziesz TUTAJ:
One thought on “Jak LinkedIn pomaga w budowaniu marki i zdobywaniu kontaktów i kontraktów? – wywiad Marcin Banaszkiewicz & Monika Skrodzka”