Jak LinkedIn pomaga w budowaniu marki i zdobywaniu kontaktów i kontraktów? – wywiad Marcin Banaszkiewicz & Monika Skrodzka

marka osobista personal branding marka pracodawcy LinkedIn Monika Skrodzka Marcin Banaszkiewicz

🔴Czy musisz wyskakiwać z lodówki, aby mieć klientów?

-Czym jest marka osobista?

-Co realnie daje i jak ją świadomie budować?

-Czy można mieć klientów tylko z LinkedIn?


-Jak szukać dobrych współprac?


-Jak i po co budować markę personalną?


-Jak świadomie budować markę pracodawcy?


-Czy i co można zautomatyzować?


Porozmawiamy też o współpracach influencerskich.

🔴Biznes i podejście do dzielenia się wiedzą cały czas ewoluują.
Dlatego też zmienia się sam LinkedIn i jego przeznaczenie.
Dziś mamy szereg możliwości, dzięki czemu możemy świadomie zdobywać kontakty i kontrakty, które jeszcze kilkanaście lat temu były nieosiągalne.


🔴To daje ogromne możliwości, ale staje się też pułapką, bo wymaga – innego podejścia, strategii, działań – ale też zwykłego racjonalnego myślenia.


🔴Dlatego zapraszam Cię na mój dłuższy wywiad z cyklu #Monikapoleca z Marcinem Banaszkiewiczem-trenerem LinkedIn, twórcą Społeczności H2H, Wykładowcą Akademickim ,CEO my logo.

Bardzo polecam! To już mój 50 wywiad z cyklu #Monikapoleca, więc tym bardziej polecam uwadze, wszystkie moje realizacje:)

#Monikapoleca #markaosobista #markapersonalna #employerbranding #influencer #influencerLinkedIn

Mój wywiad znajdziesz TUTAJ:

Przeczytaj podobne

One thought on “Jak LinkedIn pomaga w budowaniu marki i zdobywaniu kontaktów i kontraktów? – wywiad Marcin Banaszkiewicz & Monika Skrodzka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *