Klienci chcą czuć, że to co kupują jest autentyczne. Jednak, jak twierdzi autor “Mass Customization”, Joseph Pine, sprzedawanie autentyczności jest trudne ponieważ – napiszę to wprost – tak naprawdę, nie ma czegoś takiego jak autentyczność. Joseph Pine w swoim wideowykładzie
Skrypt może być największym odkryciem i sprzymierzeńcem obsługi klienta. Źle wykorzystywany jak wszystko inne może stać się największą zmorą. Pokażę Wam, jak widzę scenariusz rozmowy, jaki najczęściej tworzę i z którego sama chętnie korzystam. Postaram się obronić jego funkcję, bo
Z ogromną radością witam Cię na mojej stronie 😊 Mam nadzieję, że będziesz tu częstym gościem 😉 Postaram się, aby zawsze czekały tutaj na Ciebie ciekawe artykuły, wartościowe publikacje, porady, wskazówki, a więc to wszystko co może przydać Ci się w
Nazywam się Monika Skrodzka. Zapraszam do współpracy. Dlaczego warto? To proste, bo poprzez sumę zawodowych, menadżerskich doświadczeń – uczę i wspieram ludzi w tym, jak poprzez kreowanie dobrych relacji, skutecznie rozwijać biznes. Także i Twój biznes! Główne obszary mojej zawodowej