Marketing a compliance w branży farmaceutycznej – jak to wygląda od środka?

🔴Zapraszam Cię na kolejną rozmowę z ekspertem:) Tym razem gościem mojego cyklu #Monikapoleca będzie Magdalena Bojko-marketing & compliance ekspert od lat związana z branżą farmaceutyczną. Opowie o prawie, marketingu, ale i o praktycznych doświadczeniach.


🔴 Będziemy rozmawiały o:
-marketingu farmaceutycznym
-tym, skąd czerpać wiedzę compliance
-prawach, praktykach, obostrzeniach i konsekwencjach w branży
-wielokanałowym dotarciu do pacjenta
-kreatywności w „usztywnionej” branży

Serdecznie zapraszam, bo to bardzo ciekawy temat:)

🔴Przez wiele lat sama byłam związana z branżą farmaceutyczną.
Pamiętam, że gdy zostałam „zaproszona na pokład” padło jedno z ciekawych stwierdzeń, że co jak co, ale branża farmaceutyczna zawsze będzie się rozwijała, bo w końcu każdy na coś choruje, medycyna idzie do przodu i po prostu potrzeba rynku będzie zawsze.

Trochę to smutne, ale trudno się z tym nie zgodzić. Miałam przyjemność dzięki temu współpracować z najlepszymi, w firmie o dużym nacisku etycznym, co jest dla mnie osobiście bardzo istotne.

🔴Jeśli pracujesz w branży farmaceutycznej, medycznej, lub po prostu jesteś ciekaw jak to wygląda od wewnątrz (wszak wszyscy jesteśmy konsumentami) to zapraszam się do przyjrzenia się jak to wygląda od środka.

Serdecznie zapraszam!
#AkcjaRelacja #Monikapoleca #farmacja #branżafarmaceutyczna #marketing #leki #pharma

Wywiad z Magdą TUTAJ

Przeczytaj podobne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *