🔴Często powtarzam jak ważne jest widzenie człowieka – zarówno w zarządzaniu, jak i w sprzedaży:).
To banalne, ale też nie takie proste. W końcu szef to też człowiek ze swoimi emocjami, przekonaniami i dużą odpowiedzialnością (tu polecam mój artykuł o 3 rolach szefa, bo się o nich zapomina:).
🔴Tym bardziej, że i odwrotnie, często pokutuje przekonanie o podziale szefa na:
-miły – niekompetentny
-wredny – kompetentny?
Czy tak jest? Pewnie, że nie. Mówi o tym, jak ważne jest, aby liderzy widzieli swoich pracowników jako całe osoby, z własnymi ambicjami i życiem poza pracą, i budowali z nimi prawdziwe relacje. Dlatego tak ważny jest temat inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu – czym sama osobiście się zajmuję.
Wykład Kim Scott jest zachętą dla liderów do łączenia ludzkiego połączenia z bezpośrednią komunikacją, aby promować kulturę współczucia i konstruktywnej informacji zwrotnej.
Jej książkę „szef wymagający i wyrozumiały” polecałam niedawno w swoim biuletynie #AkcjaRelacja – więc zachęcam do krótkiego, ciekawego materiału.