Czy utarty podział szefów na miłych – niekompetentnych i wrednych – specjalistów jest aktualny?

Szef wymagający i wyrozumiały #AkcjaRelackja

🔴Często powtarzam jak ważne jest widzenie człowieka – zarówno w zarządzaniu, jak i w sprzedaży:).

To banalne, ale też nie takie proste. W końcu szef to też człowiek ze swoimi emocjami, przekonaniami i dużą odpowiedzialnością (tu polecam mój artykuł o 3 rolach szefa, bo się o nich zapomina:).

🔴Tym bardziej, że i odwrotnie, często pokutuje przekonanie o podziale szefa na:
-miły – niekompetentny
-wredny – kompetentny?

Czy tak jest? Pewnie, że nie. Mówi o tym, jak ważne jest, aby liderzy widzieli swoich pracowników jako całe osoby, z własnymi ambicjami i życiem poza pracą, i budowali z nimi prawdziwe relacje. Dlatego tak ważny jest temat inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu – czym sama osobiście się zajmuję.

Wykład Kim Scott jest zachętą dla liderów do łączenia ludzkiego połączenia z bezpośrednią komunikacją, aby promować kulturę współczucia i konstruktywnej informacji zwrotnej.

Jej książkę „szef wymagający i wyrozumiały” polecałam niedawno w swoim biuletynie #AkcjaRelacja – więc zachęcam do krótkiego, ciekawego materiału.


#AkcjaRelacja #szef #lider #zarządzanie

Przeczytaj podobne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *