Hejt jak sobie z nim radzić? Poradnik dla biznesu

hejt Justyna Krajewska-Monika Skrodzka- #AkcjaRelacja

🔴Hejt jest trudnym tematem i coraz częściej dotyka stref biznesowych nie tylko prywatnych. Z jednej strony to temat, który blokuje w budowaniu świadomości zarówno dużych marek, gdzie zawsze znajdzie się przynajmniej jedna reklamacja, jak i marek osobistych. Z drugiej realnie ma miejsce zarówno ze względu na anonimowość w internecie, bezkarność jak i czasem celowe budowanie innej marki „po trupach” (ot taka strategia).

„Hejt, czyli agresywne i nieprzyjazne komentarze online, jest problemem, z którym coraz częściej się spotykamy. Niestety hejt bywa paraliżujący. Takie działania skutecznie podcinają skrzydła, więc warto wiedzieć, co w takich momentach robić. Bezsprzecznie, każdy z nas ma PRAWO I OBOWIĄZEK do ochrony przed tymi negatywnymi i nagannymi zachowaniami.”

🔴Moim gościem z cyklu #Monikapoleca jest Justyna Krajewska – trener kompetencji interpersonalnych i biznesowych, mindset & intuitive coach, mentor, wykładowca akademicki – na codzień współpracująca z przedsiębiorcami, które opowie o konkretnych sytuacjach, jak i sposobach radzenia sobie z nimi.

Życzę Wam abyście nigdy nie mieli takich doświadczeń – niemniej zawsze warto być na to przygotowanym. Więc serdecznie zapraszam.

Porozmawiamy między innymi o:

-Różnicy między konstruktywną krytyką a hejtem.

-Skąd się bierze hejt?

-Czy z hejterem da się porozumieć?

-Jak wpływa na decyzje biznesowe i markę?

-Jakie działania podjąć, gdy mierzysz się z hejtem?

🔴Serdecznie zapraszam!

Wywiad znajduje się TUTAJ

Przeczytaj podobne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *