„Schematy rozmów i ich rodzaje w praktycznym ujęciu”

🔴Wiele lat temu, gdy jeszcze pracowałam w korporacji, jedną z rzeczy które robiłam, było oprócz zarządzania sprzedażą i sprzedaży – pisanie skryptów sprzedażowych. Ale spokojnie – u mnie nigdy nie były to „sztywne” schematy słowo, w słowo – raczej przykładowe teksty, dobrze ułożone, które można było dowolnie modyfikować pod warunkiem zachowania zgodności z przekazem.

Swoją drogą wtedy i później kilku moich klientów i osób z zewnątrz prosiło mnie o taką usługę dla nich. W zeszłym tygodniu miałam zapytanie, gdzie poza warsztatami dla zespołu KAM-ów, pytano o skrypty a we wtorek firma proponująca mi dłuższą współpracę – także pochylała się nad tym tematem. Ach i nie pytają mnie o to call center, ale firmy księgowe, logistyczne, kancelarie prawne, czy firmy z branży FMCG aktywnie pozyskujące klientów.

🔴Tak – lubię dobre procedury i uważam, że dobry schemat rozmów, rozbicie obiekcji – najlepiej w formie mapy myśli. Wtedy przeciwdziała to klątwie wiedzy i jest bardzo skutecznym narzędziem. Co najważniejsze służy użytkownikom – dlatego powinien być pisany i konsultowany z nimi – inaczej mija się z celem:).

Schemat nie jest tylko dla osób nowych w sprzedaży lub danej firmie – świetnie służy bardzo doświadczonym handlowcom, bo wierz mi jeśli kilka czy nawet kilkanaście razy dziennie powtarzasz to samo, to warto go mieć dla siebie – by móc się bawić słowami i wyrażeniami, niczego nie zapomnieć, by nie cierpiała na tym skuteczność sprzedaży, czy obsługi klienta – bo rzeczy niewypowiedziane nie istnieją:).

W prospectingu to także bardzo przydatne narzędzie.

Tym razem zapraszam Cię do mojego szerszego artykułu na stronie w tym temacie. Będzie praktycznie jak zawsze:) Kliknij więc poniżej i przejdź do artykułu na mojej stronie:

„Czy warto mieć skrypt rozmowy? Schematy, rodzaje i ich użyteczność”

Zgodnie z zapowiedzią nowy artykuł znajdziesz co miesiąc w 3 piątek miesiąca + jak zawsze polecenie książkowe. Biuletyn będzie nadal co tydzień, bo tematy, które opracowuję nie przeterminowują się, podobnie jak rekomendowane materiały wideo, więc pozwolę sobie je przypominać:) Ze względu na prace, współprace i plany – chcę utrzymać jakość biuletynu:)

Gdybym mogła Ci pomóc w swoich tematach – zapraszam:)

🔴Jeśli Ty chcesz osiągnąć sukces w swojej drodze – zapraszam Cię serdecznie na 5 moich spotkań:)

Możesz zapytać uczestników poprzednich edycji (albo sprawdzić rekomendacje) – jak to wyglądało, kolejna właśnie się rozpoczęła, więc ja zapraszam Cię do udziału w 3 edycji.

Te 5 spotkań i praca w międzyczasie – ich projektowa, nad zadaniami, moja konsultacyjna, spotkania grupowe – działo się dużo, ale najważniejsze dla mnie jest to, że poukładali sobie dużo rzeczy – w tym spójność marki, swoje produkty/ usługi, budowanie marki eksperta.

Jednoznacznie powiedzieli – że było warto – a to dla mnie najważniejsze – bo za każdym działaniem powinna stać wartość:) Zresztą o to jak pracowaliśmy i co się działo, możesz zapytać ich bezpośrednio:)

Zapraszam! Szczegóły znajdziesz tutaj :

https://akademia.monikaskrodzka.pl/produkt/15mastermind153119182115/

Przypominam też o moim kursie online „Trudny klient rozpracowany”. Kawał wiedzy i ćwiczeń, opakowany w bardzo przystępny sposób:)

https://akademia.monikaskrodzka.pl/produkt/kurs-online-11509934947/

Przeczytaj podobne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *