Moja praca polega na tym, że codziennie rozmawiam przynajmniej z kilkoma osobami dziennie. Zwykle są to rozmowy projektowe, dotyczące rozwoju ich biznesu, mierzenia postępu i wspierania zarówno merytorycznego, praktycznego, jak i psychicznego. Czerpię z tego ogromną przyjemność, bo lubię wspierać
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w zespołach to jedna z najważniejszych składowych efektywnego zarządzania i budowania kultury współpracy w organizacji. Ludzie pracując zdobywają doświadczenie, analizują i eliminują marnotrawstwa, albo w drugą stroną, przy dobrych intencjach budują złe nawyki, wpływające na
Czy umiemy współpracować? Ale tak szczerze? Rzadko. W świecie indywidualistów, wyścigu szczurów i nagradzania najlepszych – nie łatwo o dobrą współpracę. Można winić system edukacji, premiowy system wynagrodzeń, ale tak naprawdę współpraca bierze się z kultury organizacyjnej, a ta zawsze
Czy łatwo być dzisiaj przedsiębiorcą? Moim zdaniem zdecydowanie nie. Nie da się ukryć, że na wielu polach mamy dzisiaj kryzysy m.in.: -finansowe, -bezpieczeństwa -emocjonalne Choć bycie przedsiębiorcą to marzenie wielu osób – niezależność, budowanie własnego biznesu, tworzenie wartości od podstaw