Moi klienci osiągają swoje cele – warunek dobre planowanie i zaangażowanie:) I powiem Ci jedno – nie ma jednego słusznego sposobu na formułowanie celów. Ważne, żeby w ogóle wiedzieć, do czego się dąży. W pracy 1:1 z właścicielami firm, managerami,
Jak to jest z tymi obiekcjami? Aby rozpracowywać obiekcje klientów – popracuj najpierw nad swoimi:) W sprzedaży są tematem wałkowanym ciągle, w zarządzaniu przybierają formę oporu zespołu. Jako doradca właścicieli firm, menedżerów i handlowców, mam ten niepodważalny przywilej obserwowania ich
Prawda jest taka, że uwielbiam się uczyć i kiedyś myślałam nad tym jak to zrobić, żeby mi za to płacili:) Dziś dzięki warsztatom i konsultacjom moi klienci płacą mi nie tylko za wiedzę, ale i za pomoc w jej wdrażaniu.
Na co dzień pracuję z właścicielami firm, managerami, zespołami handlowymi, prowadzę warsztaty z inteligencji emocjonalnej, zarządzania, sprzedaży. I wieszco? Kiedyś, gdy miałam w ofercie kursy warsztaty z komunikacji, na tle sprzedażowych, zarządczych i negocjacyjnych sprzedawały się najmniej. Niemal wszyscy wszyscy