„Głupotą jest robić cały czas to samo oczekując innych rezultatów” a jednak tak szczerze mówiąc mało znam firm, które realnie zastanawiają się nad obiekcjami klientów i mało szefów widzących coś więcej za obawami pracowników. Obiekcje są nieprzyjemne? Zdecydowanie i szczerze
Dziś podzielę się z Tobą przemyśleniami rekrutacyjnymi od zaplecza. Chcę się z Tobą podzielić refleksją, która wraca do mnie w zasadzie co tydzień – zarówno w pracy z przedsiębiorcami, jak i w rozmowach z kandydatami na konsultacjach indywidualnych. Ma tę
Od wczoraj prowadzę dwudniowe warsztaty z obsługi klienta w firmach przez specjalistów. Przyznaję, że choć tematy moich warsztatów różnią się od siebie (dotyczą zarządzania, inteligencji emocjonalnej, sprzedaży) – tematyka komunikacji a w niej wspólny mianownik, którym jest tematyka „Trudny Klient”
W zarządzaniu – budowaniu dobrych relacji biznesowych to jeden z ważniejszych elementów pracy lidera. Podobnie rzecz ma się w sprzedaży, obsłudze klienta, tym reklamacji – gdzie zdarza się tzw. „trudny klient”. W końcu poza wyzwaniem racjonalnym jest masa czynników emocjonalnych,